Kerstpakketten, de meest gestelde vragen

Hoe doe ik een bestelling?
Een bestelling plaats je eenvoudig door het kiezen van je kerstpakket uit onze selectie.
– Filter en selecteer eenvoudig op thema of budget.
– Kies vervolgens het kerstpakket naar je wens en geef het aantal pakketten op dat je wilt bestellen. De pakketten verschijnen nu automatisch in je winkelmand.
– Klik vervolgens op ‘bestel nu’.
– Je krijgt nu een overzicht van je bestelling, waarin je het aantal kerstpakketten kunt controleren, aanpassen en gegevens in kunt vullen.
– Klik op ‘bestelling afronden’ en je ontvangt direct een e-mail met de bevestiging van je bestelling.
– Betalen, kies hiervoor de gewenste optie.

Tot wanneer kan ik kerstpakketten bestellen?
Dat is moeilijk te zeggen, in ieder geval moeten de kerstpakketten tijdig bezorgd kunnen worden. Belangrijk is dat vervoerders en pakketbezorgers het razend druk hebben in december, dus bestel voor 15 december en dan moeten de gewenste kerstpakketten nog wel beschikbaar zijn !
Neem contact met ons op voor meer informatie door te mailen naar info@assortidekievit.nl.

Kan ik ook telefonisch kerstpakketten bestellen?
Ja, het is ook mogelijk om je bestelling telefonisch aan ons door te geven. Maar het liefst door te mailen naar info@assortidekeivit.nl vanwege de bereikbaarheid in deze drukke periode.
Je kunt van 17.00 tot 22.00 uur bellen met telefoonnummer 06-10459125. Het kan zijn dat we even niet direct kunnen reageren, dus laat altijd een boodschap achter dan bellen wij terug!

Wat is de minimale bestelhoeveelheid?
Je kunt al vanaf 1 kerstpakket via onze website bestellen. Afrekenen doe je tijdens het bestellen in de webshop. Bezorgen is uiteraard ook mogelijk.

Als een pakket is uitverkocht wordt het dan nog bijgemaakt?
Indien een pakket op onze website op ‘uitverkocht’ staat dan is het helaas niet meer leverbaar.

Kan ik nog bijbestellen?
Het is uiteraard altijd mogelijk om een extra bestelling via onze website te plaatsen. Doe je dit liever telefonisch? Ook dat kan. Neem contact op met ons bij voorkeur tussen 14.00 en 22.00 uur met nummer 06-10459125 door te mailen naar info@assortidekievit.nl. Wij kunnen dan meteen kijken of we je lopende bestelling aan kunnen passen aan de nieuwe aantallen.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?
Dit is afhankelijk van hoeveel tijd er tussen je bestelling en wijziging zit. Wil je een bestelling wijzigen? Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur door te mailen naar info@assortidekievit.nl. Wij zullen er alles aan doen om je wijzigingen mogelijk te maken.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?
Neem voor annuleringen van kerstpakketten zo snel mogelijk contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur door te mailen naar info@assortidekievit.nl. Wij gaan dan ons uiterste best doen om je bestelling te annuleren.

Hoe zie ik of een bestelling gelukt is?
Na het bestellen van je kerstpakketten ontvang je altijd per e-mail een orderbevestiging. Je bestelling is dan goed bij ons binnen gekomen. Geen e-mail ontvangen? Neem dan contact met ons op 14.00 en 22.00 uur door te mailen naar info@assortidekievit.nl.

Betalen
Moet ik mijn bestelling meteen afrekenen?
Tijdens het bestellen in de webshop komen de opties voor de betaling vanzelf voorbij

Bezorgen
Is bezorging van mijn kerstpakketten mogelijk?
Bezorging is zeker mogelijk. Hiervoor geldt een bezorgtarief wat mede afhankelijk is van het aantal te verzenden pakket en/of pallets/. Neem voor het bezorgen contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur en mail naar info@assortidekievit.nl.

Hoe worden de kerstpakketten aangeleverd?
De kerstpakketten worden keurig en zorgvuldig op (wegwerp)pallets geplaatst, strak in krimpfolie gewikkeld en voorzien van een duidelijke pakbon. Afgeleverd op het bezorgadres dat door jou is doorgegeven bij je bestelling.

Wat is de uiterste leverdatum?
Op dit moment zijn we druk bezig met het samenstellen van de nieuwe pakketten voor 2019. Neem contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur of mail naar info@assortidekievit.nl.

Is bezorging in het buitenland mogelijk?
Het leveren van pakketten in het buitenland binnen de Benelux is mogelijk. Het kan zijn dat hiervoor extra kosten in rekening worden gebracht. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur en mail naar info@assortidekievit.nl.

Overige vragen
Kan ik een wenskaart toevoegen aan mijn pakket?
Een wenskaart toevoegen in de kerstpakketten van onze selectie is in sommige gevallen ook mogelijk. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur en mail naar info@assortidekievit.nl.

Mijn kerstpakket is beschadigd of ik ben niet tevreden. Wat nu?
Wij geven een 100% tevredenheidsgarantie. Indien een artikel uit een kerstpakket defect of beschadigd is dan zullen wij dit snel kosteloos vervangen. Neem dan zo snel mogelijk contact op met ons tussen 14.00 en 22.00 uur en mail naar info@assortidekievit.nl.