In onze webwinkel kunt u kerstpakketten uitzoeken en vervolgens online bestellen via de webshop. .

Op basis van onze ervaringen uit het verleden moeten wij u vriendelijk vragen om uw bestelling tijdig bij ons in te dienen. Wij streven namelijk naar het op tijd afleveren van uw bestelling en door middel van een tijdige boeking is dat mogelijk.

Daarnaast komt het voor dat de mooiste kerstpakketten vroeg in het seizoen zijn uitverkocht, waardoor u deze helaas niet meer kunt bestellen. Kortom, laat het niet op het einde aankomen en bestel uw kerstgeschenken tijdig via onze webshop. De pakketten kunnen maar gereserveerd zijn..!

Kunt u een reservering plaatsen?
Zonder de betaling kunnen er geen reserveringen gemaakt worden. Er geldt een “Wie het eerst komt, wie het eerst maalt” principe, vanwege het feit dat er via de webshop, in de buitendienst alsmede verkoop binnendienst kerstpakketten verkocht worden.
Van alle kanten komen orders binnen en van ieder pakket hebben we maar een x-aantal op voorraad. Wilt u weten of uw pakket in het gewenste aantal beschikbaar is, neem dan even contact met ons op.

Bij interesse raden wij u aan om de bestelling via de webshop in te dienen en de betaling te voldoen. Op het moment dat de betaling binnen is wordt er gekeken of we de pakketten voor u kunnen reserveren. Indien mogelijk, worden de pakketten uiteraard voor u gereserveerd.

Wanneer is uw bestelling definitief?
De bestelling is definitief wanneer de betaling voltooid is en u geen tegenbericht van ons ontvangen heeft inzake ‘uitverkocht’ of ‘niet meer leverbaar’. Wilt u weten of uw kerstpakket en het gewenste aantal voorradig is, neem dan contact op alvorens u de bestelling via de website gaat indienen.

Bestelprocedure in stappen:
Maak uw keuze uit de webshop.
Geef het gewenste aantal pakketten in en plaats deze in het winkelmandje.
Doorloop alle stappen in het winkelmandje en kies uw gewenste betaalmethode.
Rond de betaling succesvol af.

Na bovenstaande stappen ontvangt u een bestelbevestiging per e-mail, met daarin de mededeling dat de bestelling succesvol bij ons is binnengekomen.

Grote afname van kerstpakketten
Neem hierbij telefonisch contact op met onze klantenservice inzake beschikbaarheid, leverdatum, betaling en eventuele voorwaarden.

Overige vragen, stel ze gerust!
Door middel van deze pagina trachten wij u alle benodigde informatie te geven omtrent het bestellen van kerstpakketten. Mocht het een of het ander niet geheel duidelijk zijn, dan kunt u geheel vrijblijvend contact met ons opnemen via email info@assortidekievit.nl. Wij zijn bereikbaar tussen 14.00 en 22.00 uur.

De bezorging en bijbehorende kosten
Hieronder vindt u alle relevante informatie omtrent de bezorging, kosten en belangrijke zaken waar rekening mee gehouden dient te worden.

Uitzondering op enkele betaalmethoden
Kort voor de feestdagen schakelen wij bepaalde betaalmethoden uit. Dit heeft te maken met de snelheid waarmee betalingen worden doorgeschoten naar info@assortidekievit.nl. Wij kunnen immers enkel bestellingen in gang zetten, waarvan wij de betaling (vooraf) hebben ontvangen.

Dit betekent dat we in dergelijke gevallen kiezen voor betaalmethoden waarbij de betaling niet wordt vastgehouden door de financiële instelling, zodat wij jullie bestelling kort voor de feestdagen nog kunnen verwerken en hierdoor snel kunnen uitleveren.

Achteraf betalen boven de € 10.000,- incl. BTW
Achteraf betalen boven de € 10.000,- incl. BTW dient u contact met ons op te nemen, waarna er een officiële bankgarantie afgegeven dient te worden door u als opdrachtgever. Eventuele bijkomende kosten zijn voor u als opdrachtgever.

Transportkosten
Transportkosten Nederland
Vanaf € 850 excl. BTW, alleen via offerte leveren wij kosteloos op 1 adres binnen Nederland. Uitgezonderd van de eilanden.
Onder de € 850 excl. BTW hanteren wij transportkosten a € 34,95 excl. BTW

Transportkosten België
De transportkosten voor België variëren met de kosten voor Nederland. Dit heeft te maken met overslag. De transportkosten voor België bedragen te allen tijde € 65,- exclusief BTW per pallet per afleverlocatie.

Huis-aan-huis leveringen
Naast bulktransport is het bij ons ook mogelijk om losse pakketten te laten bezorgen bij uw medewerker of zakenrelatie aan huis. Voor deze optie zullen wij gebruik maken van een pakketdienst.

Let op: Hiervoor gelden andere tarieven en tevens zijn wij op geen enkele wijze verantwoordelijk voor schade en/of vertraging in de levering.

Kosten pakketdienst
Kosten per pakket bedragen € 7.95 excl. BTW (handeling/administratiekosten) voor adressen in Nederland. Voor adressen in België rekenen wij een bedrag van € 12,95 excl. BTW per pakket.
Voor adressen in Duitsland rekenen wij een bedrag van € 14,95 excl. BTW per pakket.
Alle risico’s met betrekking tot losse pakketzendingen zijn voor de opdrachtgever en hier kan Assortidekievit.nl dan ook niet verantwoordelijk voor gesteld worden.
Het risico ligt volledig bij de opdrachtgever.

Levering op meerdere locaties / vestigingen in Nederland
Ook is het mogelijk om pakketten te laten bezorgen op meerdere locaties of vestigingen binnen Nederland en België. Gelieve per vestiging een bestelling in te voeren.
Er wordt dan per vestiging een account en order aangemaakt waardoor de kans op fouten geminimaliseerd wordt.

Belangrijk om rekening mee te houden
De pakketten worden op werkdagen tussen 08:00 en 18:00 uur bezorgt en wij leveren enkel op de begane grond. Wij kunnen géén tijdsindicatie afgeven, aangezien de vervoerder zijn eigen planningen maakt. Zorg er dus altijd voor dat iemand gedurende deze tijden aanwezig is om de pakketten in ontvangst te nemen. Dit is dan ook de verantwoordelijkheid van de opdrachtgever.

De opdrachtgever is verantwoordelijk voor het controleren van leveringen op eventuele beschadigingen en aantallen. Bij een constatering van een niet correcte levering met betrekking tot beschadigingen en correcte aantallen, dient hiervan melding gemaakt te worden bij de chauffeur. De chauffeur is verplicht om dit te noteren.

De pakketten worden in de regel op pallets gezet en vervolgens netjes ingeseald. Het transport geschiedt dan ook per vrachtauto.

Indien de afleverlocatie moeilijk bereikbaar is per vrachtauto, vragen wij u vriendelijk om dit aan ons door te geven, zodat de chauffeur hier rekening mee kan houden. Denk aan een winkelpand midden in het centrum van een drukke stad. Een moeilijk te bereiken adres per vrachtauto, wegwerkzaamheden etc.

Houdt rekening met de leverdatum!
Wij vragen u vriendelijk om rekening te houden met eventuele externe omstandigheden als noodweer, complicaties op de wegen en andere onvoorziene omstandigheden waar we helaas geen invloed op hebben.

Hierbij dan ook het vriendelijke verzoek om de bestelling niet op de dag van overhandigen te laten bezorgen. Houdt aub minimaal 4 werkdagen speling tussen de leverdatum en de datum van de kerstborrel (uitreiking), zodat onverwachte omstandigheden het overhandigen van de pakketten niet in de weg staat.

Verschillende kerstpakketten bestellen
Op Assortidekievit.nl is het mogelijk om verschillende kerstpakketten te bestellen.

Levergarantie
Doordat wij al vele jaren samenwerken met de beste transporteurs is het mogelijk om bij ons een gewenste leverdatum aan te geven. U bepaalt dus geheel zelf wanneer de pakketten geleverd worden.

Houdt aub rekening met onverwachte externe omstandigheden zoals hevige sneeuwval, files en autopech. Laat uw pakketten ruimschoots voor de uitreiking bezorgen.

Veel gestelde vragen

Op deze pagina vindt u antwoorden op veel gestelde vragen met betrekking tot de producten en/of diensten van Assortidekievit.nl. Kijk goed of uw vraag hier tussen staat, het is de snelste manier om het antwoord op uw vraag te vinden.
Staat uw vraag er niet bij of wilt u meer informatie, neem dan contact op met onze klantenservice.

1) Vragen over bestellen
1.1 Vanaf wanneer is het mogelijk om te bestellen?
Zodra onze collectie op de website staat is het mogelijk om uw bestelling te plaatsen. Onze collectie staat doorgaans medio juli/augustus op de website en is vanaf dan te bestellen.

1.2 Is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen?
Ja, afhankelijk van het pakketnummer is het mogelijk om minder dan 10 stuks te bestellen. Het aantal kunt u handmatig ingeven in het hokje bij de bestelbutton. De pakketten worden in de regel op pallet en per vrachtauto getransporteerd. Desgewenst kunnen wij deze ook verzenden met de pakketdienst. Let wel; alle risico’s met betrekking tot een te late levering, breuk, beschadiging en andere verantwoordelijkheden zijn voor rekening van de opdrachtgever.

1.3 Plaats ik bij het bestellen van pakketten, direct een order?
Nee, de bestelling komt bij ons binnen en wordt gecontroleerd op beschikbaarheid. Zonder tegenbericht vanuit onze zijde wordt de bestelling automatisch omgezet naar een definitieve order.

1.4 Is mijn aanvraag in goede orde ontvangen?
Na het indienen van uw aanvraag ontvangt u van ons een bevestigingsmail. Hierin staat dat uw aanvraag in goede orde is ontvangen. Let op dat deze e-mail niet in uw spambox terecht komt.

1.5 Hoe lang duurt het voordat ik een overzicht van mijn bestelling ontvang?
Na het succesvol doorlopen van alle stappen in de winkelwagen, ontvangt u binnen 5 minuten een overzicht van uw bestelling in de mailbox.

1.6 Wat is de uiterste besteldatum voor kerstpakketten?
Hoewel wij geen officiële deadline hanteren raden wij u aan om uw bestelling zo spoedig mogelijk aan ons door te geven. De uiterste besteldatum is afhankelijk van de voorraad en de ruimte in de transportplanning. Dichtbij de kerstdagen kan het moeilijk zijn om nog (grote) bestellingen aan te nemen vanwege de voorraad alsmede de drukte in de transportplanning.

1.7 Zijn alle kerstpakketten op voorraad, die op de website niet op ‘uitverkocht’ staan?
In principe zijn de kerstpakketten op voorraad, tenzij er ‘uitverkocht’ bij staat. Naarmate het seizoen vordert en de voorraad krimpt kan het echter voorkomen dat er niet voldoende voorraad is om aan uw aanvraag te voldoen. Ook daarom adviseren wij u vroeg in het seizoen te bestellen. Uiteraard brengen wij u er onmiddellijk van op de hoogte wanneer er onvoldoende voorraad van een product is. Heeft u het bedrag dan al overgeboekt naar ons, dan zullen wij dit uiteraard direct terugboeken.

1.8 Levert Assortidekievit.nl ook in België en Duitsland?
Ja, wij leveren ook in België en Duitsland. Kosten voor transport kunt u vinden op de pagina Bezorgen & Kosten.

1.9 Kan ik als particulier ook bij Kerstpakkettenidee bestellen?
Ja, ook particulieren kunnen bestellen in onze webshop. Wij beslissen dan in overleg met u de bezorgmethode (pakketdienst of pallettransport), omdat het hierbij vaak om minder grote aantallen gaat.

(2) Vragen over de bezorging
2.1 Kan ik het tijdstip van levering zelf kiezen?
Het is niet mogelijk om een tijdstip van levering te kiezen. Wel kunt u zelf de gewenste leverdatum aangeven.

2.2 Wordt er rekening gehouden met openingstijden van bedrijven?
Assortidekievit.nl levert tussen 08.00 en 18.00 uur en dus ook wanneer de meeste bedrijven open zijn. Met bijzondere of specifieke openingstijden kunnen wij helaas geen rekening houden. Wij verzoeken u dan ook vriendelijk om ervoor te zorgen dat er tussen 08.00 en 18.00 uur op de datum van levering iemand aanwezig is om de bestelling in ontvangst te nemen. Laat onze chauffeur aub niet voor een gesloten deur staan! Als onze chauffeur op een later tijdstip terug moet komen kunnen hier kosten aan verbonden zitten.

2.3 Bezorgt Assortidekievit.nl ook op huisadressen?
Het is mogelijk om uw bestelling huis-aan-huis op individuele adressen te laten bezorgen. Assortidekievit.nl maakt hiervoor gebruik van een externe pakketdienst. Voor deze dienst gelden andere tarieven en zijn alle mogelijke risico’s voor de opdrachtgever. Zie ook onze pagina Bezorgen & Kosten.

2.4 Kan ik na het plaatsen van de bestelling de leverdatum nog wijzigen?
Wanneer de transportplanning het toe laat, is het geen probleem om de leverdatum nadat de bestelling is geplaatst nog te wijzigen. Dit moet wel in goed overleg, stuur een email hierover naar info@assortidekievit.nl.

2.5 Kan een bestelling ook op meerdere vestigingen geleverd worden?
Indien gewenst is het mogelijk om op meerdere vestigingen in Nederland, België en Duitsland te leveren. Hier kunnen echter wel extra transportkosten aan verbonden zitten. Hier brengen wij u uiteraard vooraf van op de hoogte. De kosten van transport vindt u dan ook duidelijk terug in de offerte.

(3) Vragen over de kostenberekening
3.1 Hoeveel bedragen de transportkosten voor leveringen in België?
Voor leveringen in België rekenen wij 65 euro (excl. btw) als de standaard transportkosten (per pallet).

(4) Vragen over de betaling
4.1 Is achteraf betalen mogelijk?
Achteraf betalen is mogelijk, maar dan wel middels officiële bankgarantie. U geeft ons dan via een bank de zekerheid dat u aan uw financiële verplichting zult voldoen. Eventuele kosten voor deze bankgarantie zijn voor de opdrachtgever.

4.2 Wanneer dient een bestelling betaald te worden?
In de winkelwagen kunt u kiezen voor verschillende betaalmethoden. Bij overboeking ontvangt u van ons een betaallink die een bepaalde tijd geldig is. Het totaalbedrag inclusief BTW dient altijd 5 dagen voor de leverdatum bij ons binnen te zijn.

4.3 Hoe wordt de factuur verstuurd?
Wij versturen alle facturen per e-mail. De factuur ontvangt u per e-mail in pdf-formaat na het voldoen van de betaling. Assortidekievit.nl denkt aan het milieu en maakt geen gebruik meer van papieren versies die per post verstuurd worden.

(5) Vragen over de (online) presentatie en de inhoud
5.1 Komt het kerstpakket overeen met de foto op de website?
De foto die op de website staat afgebeeld is een foto van het werkelijke pakket. Uw pakket zal er dus hetzelfde uitzien.

5.2 Hoe wordt het aantal artikelen in een pakket berekend?
Het totaal aantal artikelen wordt geteld; ook de doos telt mee. De prijs van de doos heeft namelijk invloed op de verkoopprijs van het pakket. Tevens worden noemenswaardige artikelen die samen verpakt zitten, afzonderlijk geteld als losse eenheden.

5.3 Zijn de prijzen in de webshop inclusief of exclusief btw?
In de webshop staan de prijzen inclusief BTW vermeld.

(6) Klachten
6.1 Hoe kan ik een klacht indienen?
Mocht u onverhoopt een klacht hebben, dan kunt u deze bij ons indienen via de e-mail. Uw klacht wordt daarna in behandeling genomen.

6.2 Een product uit mijn pakket blijkt in gebreken te zijn. Wat moet ik nu doen?
Wanneer een product niet in perfecte staat verkeerd kunt u hiervan een melding maken bij onze klantenservice. Wij kijken dan samen met u naar een oplossing.

(7) Overige vragen
7.1 Kan ik bij Kerstpakkettenidee ook een brochure aanvragen?
Nee, onze volledige collectie is te bezichtigen in onze webshop.

7.2 Is het ook mogelijk om een kerstkaart / kerstwens in het kerstpakket te verpakken?
Wanneer u uw kerstwens tijdig aanlevert is het mogelijk om deze in het pakket te verwerken. Hier komen per kaart handelingskosten bij. Neem hiervoor contact op via e-mail info@assortidekievit.nl.

7.3 Mijn vraag staat hier niet bij. Wat nu?
Wanneer uw vraag hier niet aan bod is gekomen kunt u contact met ons opnemen via e-mail info@assortidekievit.nl.